Παρασκευή 23 Μαΐου 2008

ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΖΑΑΜΠΕΡ ΓΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ!

Ο Πανιώνιος θα είναι όπως όλα δείχνουν ο επόμενος σταθμος στην καριέρα του ιμπραημ Τζάαμπερ ο απόφοιτος του University of Pennsylvania , μετα το Αιγάλεω και την Ρομα θα παίξει και στον Πανιώνιο για 3 χρονια!
Αν και η -συντομη - θήτεία του με την Ρόμα δεν ηταν όπως πολλοί θα περιμεναν, κουβαλα στις πλατες του τον εξαιρετικό πρωτο γυρο που έκανε με την φανελα του Αιγάλεω (4.2 assists και 22.4 πόντους σε 15 παιχνιδια!) . To μόνο σιγουρο ειναι οτι με την προοπτική που υπαρχει να παιξει ο Πανιωνιος στην Ευρωλιγκα την νέα σεζόν θα ακολουθησουν και άλλες σημαντικές προσθήκες στο ροστερ του.
Στην Νέα Σμύρνη φιλοδοξούν να κλείσουν και για του χρονου τον ιβαν ζοροσκι. Ο Πανιωνιος κοιτα επεισης και καποιους Έλληνες παικτες απο τα βόρεια που θελουν να κατηφορήσουν...

5 σχόλια:

undercover gpr είπε...

Τωωωωρα ? Τον έχουμε κλείσει πριν φύγει για ρόμα . Ακούγονται επίσης τα εξής :

Συνεργασία με Ιβκοβιτς για την ευρωπαική αγορά .

Το παλεύει για τον προπονητή του Αιγάλεω .

Και Πητ Καλάθης (μακάρι παναγιά μου)

Ο Ζορόσκι νομίζω συμφώνησε για άλλα δυο χρόνια .

Τον Μάρκοβιτς να διώξει ο Λιανός όμως γιατί δε μας βλέπω καλά στην Ευρωλίγκα .

Μπράβο στους/στον διαχειριστή του blog γιατί παραέγινε το κακό με το ποδόσφαιρο από το euro 2004 και μετά .

G.K είπε...

greekpoliticalreview

καταρχην καλος ορισες!

εχεις δίκιο ότι ο τζάαμπερ εχει κλίσει εδώ και καιρό αλλα η είδηση τώρα εγινε γνωστη (oχι επίσημη όμως)

οσο για τον ιβκοβιτς εχει ακουστεί και για αλλες ομάδες !

ο σκουρτόπουλος ειναι περιζητητος και μαλλον θα καταληξει στα κλιμακι α της εθνικής

ο διαχειριστης ειναι ενας προς το παρον
για αυτο και σε
ευχαριστώ!

undercover gpr είπε...

Κι εγώ ένας είμαι απλά με όλα αυτά που ακούγονται έχω χάσει τη μπάλα πια στη μπλογκόσφαιρα και ειδικά στα ειδησιογραφικά .

Anyway επειδή είμαι κι εγώ μπασκετικός (και μόνο) έχω βάλει λινκ για σένα .

Άμα μάθεις τίποτα για Καλάθη ρίχτο γιατί περιμένουμε εναγωνίως .
Τον Ιβκοβιτς τον είδα να μιλάει με Λιανό και Γιατζόγλου στο Ελληνικό και βγήκαν πολλές αρβύλες γι αυτό στο λέω .

Καλή συνέχεια φίλε

G.K είπε...

ο πατ εχει κλεισει να παει σε καποια pre-draft camp για το νβα

G.K είπε...

παντως μην νομιζεις ερασιτεχνικο ειναι το μπλογκ δεν ειμαι δημοσιογραφος...